«Πες μου και θα ξεχάσω. Δείξε μου και ίσως να θυμάμαι. Κάνε με να το βιώσω και θα το καταλάβω.» (Κινέζικη παροιμία)
Ο ι μαθητές του Α1 τμήματος (4ου Γυμνασίου Τούμπας) Αλεξανδρή Αριάνα (αφήγηση), Αλεξανδρή Ηλέκτρα (αφήγηση), Βαλασίδου Σοφία (αφήγ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου