Οι μαθητές του Α1 τμήματος (4ου Γυμνασίου Τούμπας) Αλεξανδρή Αριάνα (αφήγηση), Αλεξανδρή Ηλέκτρα (αφήγηση), Βαλασίδου Σοφία (αφήγηση), Βαρδάκης Αλέξανδρος (στίχοι τραγουδιού), Δελή Παρασκευή (δημιουργία-επεξεργασία βίντεο, αφήγηση, φωτογραφίες), Ζαρκαντζά Αφροδίτη (κιθάρα, μελοποίηση, στίχοι, αφήγηση), Κόντα Ελευθερία (αφήγηση, στίχοι) και Κουκουλιάτα Ζωή (κείμενο, φωτογραφίες, στίχοι, τραγούδι, αφήγηση) πήραν μέρος στον «15ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Σοφία Φίλντιση – Το δέντρο της Σοφίας» και κέρδισαν το 1ο βραβείο στην κατηγορία Ψηφιακής Αφήγησης για μαθητές Α΄ Γυμνασίου.
Μέσα στην τάξη και στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Εκουτσίδου Σταιυρούλας ΠΕ02, έγινε ανάγνωση του κεφαλαίου «Το πιο χρυσό όνειρο –Κωνσταντινούπολη, 330 μ.Χ., 11 Μαΐου» από το βιβλίο «Το Βυζάντιο σε έξι χρώματα: Χρυσό» της Μαρίας Αγγελίδου και όσοι μαθητές ενδιαφέρθηκαν κλήθηκαν να δημιουργήσουν ομαδικά μια ψηφιακή (digital) αφήγηση.
Οι διοργανωτές του διαγωνισμού έχουν προγραμματίσει διαδικτυακή Συνάντηση Βράβευσης σε ημέρα και ώρα που θα μας κοινοποιηθεί στο αμέσως επόμενο διάστημα.
Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την προσπάθεια!
Δείτε το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=hClT97SQx_Q



































