Σάββατο 24 Μαΐου 2025

ΕΚΘΕΣΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ της σχολικής χρονιάς 2024/25 του 6ου Γυμνασίου Σταυρούπολης

  Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 6ου Γυμνασίου στα πλαίσια του μαθήματος των εικαστικών σας προσκαλούν στην έκθεσή τους στον χώρο του γυμναστηρίου. 

Κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς το μαθητικό δυναμικό του σχολείου έδειξε εξαιρετικά δείγματα δημιουργικότητας, φαντασίας και τεχνικής, και μέρος αυτών σας καλούμε να επισκεφθείτε στον υπόγειο χώρο του γυμναστηρίου του σχολείου μας για να επικοινωνήσουμε και να γιορτάσουμε τη λήξη του σχολικού έτους. 

Στην έκθεση παίρνουν μέρος όλα τα τμήματα και μπορείτε να την επισκεφθείτε καθημερινά στις ώρες λειτουργίας του σχολείου.
































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

1ο Βραβείο για τη δημιουργία Ψηφιακής Αφήγησης (2025-26)

Ο ι μαθητές του Α1  τμήματος  (4ου Γυμνασίου Τούμπας)   Αλεξανδρή Αριάνα (αφήγηση), Αλεξανδρή Ηλέκτρα (αφήγηση), Βαλασίδου Σοφία (αφήγ...