Σάββατο 24 Μαΐου 2025

ΕΚΘΕΣΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ των μαθητών/τριών του Α'1

  Στα πλαίσια του Φεστιβάλ Παιδείας 2025 του Δήμου Παύλου Μελά "χαρταετοί... στην οδό Ονείρων" οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Α1 του σχολείου κλήθηκαν να δημιουργήσουν μια έκθεση ζωγραφικής και σχεδίου με έργα που δημιουργήθηκαν κατά την διάρκεια του σχολικού έτους στο μάθημα των εικαστικών. Οι μαθητές/τριες σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό επέλεξαν ένα έργο για να τους εκπροσωπήσει, με κριτήρια την καλλιτεχνική αρτιότητα, την πρωτοτυπία και την δημιοργικότητα. Η έκθεση έλαβε χώρα στην υπόγεια διάβαση της οδού Λαγκαδά και είναι επισκέψιμη με ελευθερη είσοδο από την Δευτέρα 12 έως την Παρασκευή 16 Μαίου από τις 10:00 έως τις 21:00. 















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

1ο Βραβείο για τη δημιουργία Ψηφιακής Αφήγησης (2025-26)

Ο ι μαθητές του Α1  τμήματος  (4ου Γυμνασίου Τούμπας)   Αλεξανδρή Αριάνα (αφήγηση), Αλεξανδρή Ηλέκτρα (αφήγηση), Βαλασίδου Σοφία (αφήγ...