Δευτέρα 27 Μαΐου 2024

ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΕΡΓΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς ομάδα μαθητών ανήρτησε έργα που δημιουργήθηκαν στο μάθημα των εικαστικών για να αποκτήσουν την εμπειρία του στησίματος μιας έκθεσης και κυρίως να τα μοιραστεί με τη σχολική κοινότητα. 


Στήνοντας την έκθεση





Φωτογραφίες της έκθεσης











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

1ο Βραβείο για τη δημιουργία Ψηφιακής Αφήγησης (2025-26)

Ο ι μαθητές του Α1  τμήματος  (4ου Γυμνασίου Τούμπας)   Αλεξανδρή Αριάνα (αφήγηση), Αλεξανδρή Ηλέκτρα (αφήγηση), Βαλασίδου Σοφία (αφήγ...