ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ - ΑΝΤΟΝ ΤΣΕΧΩΦ
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ
- Δόθηκε ο τίτλος στους μαθητές και τους ζητήθηκε να πλάσουν μια ιστορία με τον τίτλο αυτό.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ
- Οι μαθητές διάβασαν την εισαγωγή του κειμένου, εντόπισαν τις λέξεις-φράσεις που δε γνώριζαν τη σημασία τους (πχ άβουλος, σκιαγραφεί, ευτράπελο, παθητική ψυχολογία) και συζητήθηκε η έννοιά τους.
- Ακολούθησε η ανάλυση του κειμένου. Εντόπισαν οι μαθητές το ρηματικό πρόσωπο (α΄ ενικό: φώναξα, σου έκανα πλάκα) και κατάλαβαν ποιος είναι ο αφηγητής του κειμένου (το αφεντικό της Ιουλίας) και άρα τον τύπο του αφηγητή (ομοδιηγητικός)
- Σημειώσαμε στον πίνακα τα ποσά που της αφαιρούσε κάθε φορά και κάναμε τις αφαιρέσεις.
- Εντοπίσαμε τους λόγους για τους οποίους έλεγε ότι της αφαιρεί χρήματα καθώς και τις αντιδράσεις της Ιουλίας (προσπάθεια να τις αναπαραστήσουμε)
- Σχολιάσαμε τους αφηγηματικούς τρόπους (αφήγηση, περιγραφή, διάλογος, σχόλιο κτλ) και τον ρόλο τους.
- Σκιαγραφήσαμε τον χαρακτήρα της Ιουλίας καθώς και του αφεντικού της πριν και μετά την αποκάλυψη της φάρσας.
- 2 μαθητές δραματοποίησαν τον διάλογο του κειμένου αλλά και την άλλη εκδοχή που τους ζητήθηκε με την Ιουλία να διεκδικεί τα δικαιώματά της. (Δραματοποίηση)
- Οι μαθητές κλήθηκαν να δώσουν ένα δικό τους τέλος στην ιστορία. (Δημιουργική γραφή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου